Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 10, 2009
Image Size
272 KB
Resolution
700×614
Thumb

Stats

Views
2,597
Favourites
101 (who?)
Comments
17
Downloads
165
×
Link and Midna Sketch by BettyKwong Link and Midna Sketch by BettyKwong
quick sketch in photoshop. haven't drawn anything zelda in a while... lol.. XD I was going to colour it but I was too lazy
Add a Comment:
 
:iconchrysalislover:
Chrysalislover Featured By Owner Nov 29, 2009
Awsome sketch :wow:
Reply
:icon2ajoe:
2Ajoe Featured By Owner Oct 30, 2009  Professional Filmographer
Cool sketch!
Reply
:icontimidemerald:
Timidemerald Featured By Owner Oct 14, 2009  Student Filmographer
WHY HELLO THAR.

Haha, haven't seen these two from you in a while. x] Midna is so scribbly hahaha~ I LOVE IT.
Reply
:iconkaynil:
Kaynil Featured By Owner Oct 12, 2009
Hahahah. Right sides screams this would look so good when finished. and Left side is just so LOL. XD
Reply
:iconbettykwong:
BettyKwong Featured By Owner Oct 12, 2009  Professional Digital Artist
LOL. YEah, I'm just like. SCREW IT HAHAHA
Reply
:iconparticularlyme:
Particularlyme Featured By Owner Oct 12, 2009
Wow...Midna looks...extra sketchy.
Reply
:icontigernighthawk:
TigerNightHawk Featured By Owner Oct 12, 2009
Looks good. I'd say work on it a little more and see how it comes out.
Reply
:iconzeldafan-11:
zeldafan-11 Featured By Owner Oct 11, 2009  Hobbyist General Artist
FINISH FINISH FINISH
<3
Reply
:iconmandeh:
mandeh Featured By Owner Oct 11, 2009
This would be great in color and cleaned up ;o; Link looks rad!
Reply
:icontai-chu:
Tai-Chu Featured By Owner Oct 11, 2009
ah man you should color it,
his face looks fantastic ;3;
Reply
:iconjaidenuchiha:
JaidenUchiha Featured By Owner Oct 11, 2009
Lol it looks like you kinda gave up on midna xD
Reply
:iconsong64:
Song64 Featured By Owner Oct 10, 2009
Very nicely done, I love the energy in the strokes
Reply
:iconratedhaisoj:
RatedHaisoj Featured By Owner Oct 10, 2009
Midna's face is just insane!!!

U must FINISH IT!!!!! :iconfullofshtplz:
Reply
:iconitsuko103:
itsuko103 Featured By Owner Oct 10, 2009  Hobbyist Digital Artist
So cute !
Reply
:iconpodsie:
podsie Featured By Owner Oct 10, 2009
Finish it >8U
Reply
:iconjackskellington6666:
JackSkellington6666 Featured By Owner Oct 10, 2009  Hobbyist Traditional Artist
*agrees* yew should~! :heart:
Reply
:iconluisarafidi:
LuisaRafidi Featured By Owner Oct 10, 2009
Nooo! Finish it! Link looks great!
Reply
Add a Comment: